Tuesday, November 6, 2012

Surat Cinta for me...



I got this on my windscreen yesterday.







Dear Dissapointed Woman,

I am trully sorry i blocked your car and my car is heavy. I will buy a viva next time.
My office is 15mins away from the parking lot, so sorry that i'm always late.
Feel free to ask the guard to assist you to push my car next time.
Don't be disappointed anymore.Senyum senyum ya.
Lain kali tinggal la hp number. Boleh kita berkenalan.
Letak la at least plat number kereta you.i pun xingat siapa i block.nanti kalau nampak kereta you i park lerr jejauh sket.

And really nice of you remembering my plat number and printing the letter as well.
Kdg2 mmg xsalah guna printer office utk surat2 cmni.kekekekek.

Peace kak..no war.

Love,
Zahra

6 comments:

anonysnysmous said...

aku x tahan die sempat print lg surat tu. mmg dah lame aim kete ko sampai dah hafal plat no. and nampak childish xtulis tangan sbb takut ko cr si empunya tulisan kot. macam time sekolah dolu2 tulis surat layang tp konon2 wat tulisan lain. hehe. this is funny. kalau aku mesti gelak sepanjang hari =)

Lina Rahim said...

rajin pulak dia memerint weiii..lucu pulak..at least dia tak ada lah letak exclamation marks !!! banyak2..aku dulu kat UIA alarm kereta rosak, dapat surat cenggini twice, exclamation marks tu dah tak leh kira dah..kah kah kah..

dyanayusuf said...

Haha...sian di tolak keta ko sorg2. Takde mulut ke nk mntk tlg ehh

Ummu Iman Amsyar said...

aku pun find this is really funny.tp kesian plak kan, sb mmg salah akulah lambat and double park :p


siap sign off as 'disappointed woman'.
kihkihkih.
ok lets not laugh anymore.hahahhaha

me said...

Haha so funny, siap print + hafal plat no tu x menahan hshaha

Cerita bonda said...

KEHKEHKEH...kelaka la zara...nak baut camno..terima je lah..rajin tol menaip dlm keadaan emo..dah la ckp omputih...

LinkWithin

jom terjah :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...