Wednesday, May 4, 2011

Bukan Kisah Kaisara

Tgh2 asyik mengepam susu - ttba teringat citer zaman dulu.
Zaman Matrik di tgh2 kota PJ 8-9yrs ago..(tua nya aku!~)
Main mercun kat hostel.Berlima.

Tp xleh disclose la siapa2 yg lg berempat tuh.Mana tau korang knal.Rosakla reputasi keayuan diorg skrg..hehehe.

Best2..
Till kna cekup dgn mak guard.

Siap kna bicara kat mahkamah matriks.Mahkamah disiplin.
Skali satu session dgn bbdk kna tangkap blasah bdk lain and sepasang couple yg kna tgkap khalwat.
Hisshh..rs mcm amat berat kesalahan kitorg!!~
Yg bestnya mercun ialah mercun mancis shj..

Dendanya : RM200 sb mercun tu saya yg bawa!~
Tp xbyr pn smp skrg.. Gila!Im innocent ok.Mercun mancis bleh dikategori kan sbg bunga api tau!~
Hehehe..mujur lepas masuk U.
klu x haihaibyebye la main campus!kna dismiss.

Teringat slh satu psanan hakim kat mahkamah kecik tu - lain kali klu boring sgt mlm2 ramadhan, bwk2 la ngaji rmai2 ke..smayang2 hajat ke..
Aduhai..

Mujurla graduate juga aku.
Bila teringat blk bila dh jd mak org ni rs kelakar pulak..hihihi~

Korang pernah? :P

5 comments:

WonderMama said...

uhukuhukuhukuhukuhukuhuk!!!! sakit dah tekak aku ni batuk dr tadi. Sapa dok cakap pasal aku nihhh...?

RynaHakimi said...

Patutla mata ayik duk denyut2 je dari tadi..ade orang sebut2 rupenya..haha..3 dah ngaku, lagi 2 mane?? kuikui..Aku kena RM50 je sebab kategori bersubahat.haha.tapi hagham tak bayor..baik wat topup..beli baju ke..ngeh3 =P

Ummu Iman Amsyar said...

uhukkkkk~
:P

RynaHakimi said...

Zara, mane update pasal baby iman?? lame tak tengok, mesti dah tambah besar n comel kan..nanti wat la n3 sal iman =)

WonderMama said...

aku sorang ke yang bayar?? nasib 50aje.. pastu masuk maincamp pun kene denda gak.. memang suke tarah duit aku uia ni

LinkWithin

jom terjah :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...