Friday, May 6, 2011

Aishhh....zahra o zahra!!~

Assalamualikum.
Hi there! :)

Just wild ramblings I guess for today.A lot happened for these whole 2-3 weeks actually, as I'm still adjusting myself as a working mommy.Penat sehhh...
At nite, I just want my pillow and goodnite sleep :)

Some new improvement : I'm not a zombie no more now!Yeay~
Rsnya pill vits B-complex yg I bought via e-shopping really helps a lot!Shaklee brand.Rasa mcm lbh bertenaga, though mlm2 still kna jg for baby feeding 2-3 times. Bagus2 bleh recommend! I bought it from here.

Last weekend was a 3days weekend sb Isnin cuti ; so we for the 1st time ber3, balik kampung via kereta.9hrs beb! Bkn sekejap..agaknya Iman atas kereta tu dok heran knp tido jaga blk..tdo blk jaga blk..xsmpai2 lagi..hehhehe...

Sempat juga menjejakkan kaki ke Thailand via Mundok (sblah Golok). Baby tggal kat umah mak mertua sb rmai makcik2nya yg bergilir2 nk dokong2 gomol bdk montel tu..1st time naik sampan penambang.Takut juga la..asyik terfikir cmne klu sampan ni karam.padahal perjalanan ke seberang adalah 3min..hahaha.
Atas bot penambang ke Mundok.With hubby;s grandma: mek.


Dah blk kampung : bila blk sini blk poket pn kering la..
So as poket sudah kering hubby dgn slambernya ckp : "Yang, hadiah birthday xde la this yr..tggu gaji boleh ke?"
Hehehe..I pn jwp; "nk hadiah xyah guna duit bleh ke?"
Muka heran, dia tny blk - "Hadiah apa?"
I jwp la blk.."nk MASSAGE satu bdn bleh ke?"

So I dpt la sessi urut ala2 spa lps baby tido.hehehe..free and best!~
Wpn tukang urutnya dh separa jg je dh time tu...tp best bila skali skala dpt massage free nih.hahaha~

Ok la..till then.Tata!~

Zahra

1 comment:

RynaHakimi said...

Perghhhhh..aku pon suka massage free mcm tu..Sampai tertido2..sian tukang urut terkulat2 sorang2..miahaha =P

LinkWithin

jom terjah :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...