Thursday, December 23, 2010

8 DAYS MORE TO 2011


Hi!
Assalamualaikummm wbt

Im back!Weeehuuuu~~
Finally..setelah stuck dgn entry zaman tok kaduk. And this will be my new azam for 2011.
Start blogging (again?~)

Emm..mana nk mula.sedar2 dh hujung thn dh..and 2010 was the most precious year to treasure in my 26yrs of life. Mana x nyer..thn ni-my engagement, my wedding, and even my 7mths lenggang perut majlis took place!~

So no need to elaborate further la how 2010 would be always in my mind..
(not to mention this year juga i met my beloved husband!~ aha..tp cerita tu maybe kemudian kot..)

And to end the year-my dear BFF gv birth to a darling baby boy-which i didnt get the chance to visit yet.gila sucks best friend!~ I'll go!~~ Insyallah this weekend..I promise! v(",)v..
And Ill post pics of baby Aliff here..yeah~

Well, career xbrapa memberangsangkan this yr. sb asyik cuti jer..

cuti kawen

cuti mabuk

cuti g med check up

cuti cramp kaki

tp kereta turbo still on the way ye kwn2..PLM (system yg kitorg semua struggle nk master tu), sy dh bleh la nk gunakan in everyday work..and project baru pn nmpk gayanya-memberikan harapan~
huhu~

harapan utk ex-gratia hujung thn ni..
yg smp skrg xdgr pape pn~~

yuhuuuuuuu~

dgr2 P2 bg 7mths ex gratia!
kalau la proton baik hati nk bg macam tu jugak..
wowweee..bestnye!

bleh byr hutang ptptn yg ciput tuh~

...

...

Okla for this entry. Quite long for a start. good sign tu..

Dingdong rehat habis kat bumi proton ni pn dh lama berlalu~

so till next entry (which i hope not long after this~)
tata..

2 comments:

Huda@Hood said...

gile perodua bagi sampai 7 bulan..nak kerja!!!

Ummu Iman Amsyar said...

perodua mmg slalu bonus masyuk!~
proton ...krg sket masyuknye..

apalagi huda, ko apply la P2..
jd QC officer :P

LinkWithin

jom terjah :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...