Sunday, October 9, 2011

Hujung Minggu

Weekends are always busy for me.

Classes. Cleaning. Cooking. Laundry. Laundry. Laundry.
Shopping..ok not shopping, but grocery shopping.
Iman. Iman. and Iman lagi :)
And sometimes when its Monday.Your energy has all gone by the hectic weekend.
Thats why there's always a blue monday. Monday blues!~

Woman are born to be multi taskers.
Ever happen to find any guys driving with a car seat and a child inside.
Rare situation isnt it?

Usually the mommies are dare enough to drive with their baby beside. Dgn bottle nk suap ke mulut anak lagi..seblah tgn pegang steereng. Anak pulak jenis yg mmg xmau duduk diam..dah kna kna strap segala mula la meronta2 suara jerit2 minta didokong. Kadang2 lawan2 dgn suara mommy nyanyi2 nk hiburkan hati anak yg enggan di strap.But we still could drive.
Golongan daddies ni jarang2 yg amat..bleh dikira dgn jari la bapa2 yg berjaya drive seorg diri dgn hanya berteman anak di seblah and still we could find our ways, meredah traffic yg menggila spt di Shah Alam ini.
Dare you call us women-lousy drivers!
We are great drivers actually-we could drive with even the greatest interference!huh~

Just a piece of my mind di malam minggu yg mana suami ku jauh di hujung semenanjung mlaysia.Boring la..klu dia ada lain la activity nya di mlm2 minggu yg hujan2 ni lepas anak dh nyenyak tidor :P

To my mother, congrats for your convocation last week!! Congrats for your M.Edu..Graduate dgn dokong cucu :)

Half of the clan :)
Iman pn nk 'merasa' juga geyma :p

now its my turn plak.malu weih coz I'm still young, anak pn br sorang. I'll try all my best..juggling my 2 upcoming major projects in Proton, my Iman, my dearie hubby, my new home sweet home...and if all things be as planned my MEng.Insyallah..nothing is easy.That's life.

ok la..gudnite all.
yg mana tidor dgn hubby masing2 beruntunglah korang.
mlm ni i hilang bantal peluk sekejap.xbestnya!
g klas pn separa hati ajer.

love,
zahra

No comments:

LinkWithin

jom terjah :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...